Azok, akik "otthon" érzik magukat irodájukben, sokkal kedélyesebben állnak a munkához, ezáltal teljesítményük is pozitívabb lesz. Berendezés előtt vegyük sorra, mi mindennek kell megfelelnie az irodának. Mi a cég tevékenységi köre? Más kellékel és bútorok szükségesek egy ügyfélszolgálati helyiségbe, mint egy könyvelésre vagy ügyintézésre. A főszereplő mindig az asztal, ezért kényelmes és praktikus bútort tervezzünk, sok fiókkal, polcokkal, hogy kezünk ügyében legyenek alegfontosabb kellékeink.
Biztosan szükség lesz nyomtatóra, scannerre, telefonra. Ezeknek is készítsük el a helyet, lehetőleg olyat, hogytárolóként funkcionáljon, ahová az eszközök kellékeit elrejthetjük, mint például a papírok, patronok. Ezek jó, ha elzárhatók, akkor nem zavarnak minket vendégeink fogadásában.
Nagyon fontos a világítás. A legjobb természetesen a napfény, de munkahelyről lévén szó, tervezzük be az eészséges mesterséges fényforrásokat is, amik nem rongálják szemünket.
Ne felejtsük el, hogy fénnyel kiemelhetjük cégünk tevékenyégi körét is. Például ledvilágítással, ami jelenleg a legköltséghatékonyabb fényforrás.
És végezetül dobjuk föl az irpdát némi díszítő elemmel. Legjobb a növény, serkentően hat és szép. De egy szép dohányzóasztal, kanapé is emeli irodánk fényét, barátságosabbá teszi a hangulatot. |